Wednesday, July 4, 2012

100 on kohe kindlasti piisavalt :D

Act 2...

51.  Ma ei salli valetamist.
52.  Mind võib pidada ilueediks. Ma võin peegli ees tunde veeta.
53.  Mu armastan süüa puu - ja juurvilju.
54.  Ma soovin saada kahte last. Poissi ja tüdrukut. Poiss võiks olla vanem. Aga ma lepin ka ühe lapsega. See peab olema poiss.
55.  Oma pojale panen nimeks Alex-Sander. Toomas tahtis tütrele nimeks panna Marga-Riin :D See oli suht naljaga pooleks :D
56.  Ma armastan jõuluaega. Kuuselõhn, kingitused, TULUKESED, rahu ja vaikus.... Mu lemmik aeg!
57.  Ma olen kõik Videviku Saaga raamatud läbi lugenud. Ja kõik siiamaani välja tulnud filmid ära vaadanud. Ma olin kunagi suur fänn:D Jep... on küll pisut häbi jah:D Mul olid isegi postrid seina peal :D:D:D
58.  Rääkides postritest... Kui ma olin 15 - 17 kuskil seal vahemikus vast... siis kõik mu toa seinad olid paksult nendega kaetud nii et tapeeti polnud nähagi...:D
59.  Mulle väga meeldib puzzlesid kokku panna...
60.  Ma unistan liiga tihti.
61.  Ma olen väga kärsitu.
62.  Ma ikka veel suhtlen oma eksiga... Me oleme väga head sõbrad.
63.  Ma soovin, et mu laelambi asemel ripuks Diskokuul :D
64.  Mu juuksed on otsustusvõimetud... Nad ei suuda valida kas olla lokkis või sirged, nii et nad on natuke mõlemat. :D
65.  Ma fännan meeste lõhnavett jms... Peaaegu kõik neist lõhnavad liiga hästi. Ma heameelega kasutaks neid enda peal... aga see tundub liiga ilmelik :(
66.  Minu meelest kohvi maitse oleks veel parem kui see maitseks nagu kohvi lõhn. Lõhn on sitaks tuusem. Nõus?
67.  Ma kannan läätsesid ja prille, sest mu nägemine on suht s*tt... Prillid on -5.25 (vist)..Läätsed tsipa nõrgemad... - 4.75
68.  Ma sooviks, et mul oleks autojuhiload... Samas ma pole kindel kas ma julgeks autoga sõita :D
69.  Mu lemmik Disney Printsess on Ariel (merineitsi).
70.  Ma olin kunagi armunud Leonardo DiCapriosse :D Tegelt õigem vist oleks öelda Jack Dawsonisse... Titanicu tegelasse noh :D Ta oli niiiiiiiii ilus:D
71.  Mu lemmikarvutimäng on The Sims 3... Aga 2 ja 1 on ka väga head!
72. Ma tahaks, et mul oleks ikka veel Nokia 3310.
73.  Mulle ei meeldi oma isiklikke asju arutada ja/või tülitseda teiste nähes. Isegi kui tegu on kellegi väga lähedastega.
74.  Ma jätan väga palju enda teada.
75.  Kui ma oleks superkangelane, siis ma tahaks et mul oleks need võimed koos: võime lennata, võime nähtamatuks muutuda ja süüa ükskõik mida, ükskõik kui palju ilma, et ma paksuks läheks :D
76.  Ma tahaks, et mu sünnipäev oleks suvel mitte talvel.
77.  Ma jään väga kiiresti purju.
78.  Ma olen ainult 1 kord elus käinud 3D kinos ja mulle ei meeldinud.
79.  Ma igatsen kõiki oma vanu klassikaaslaseid nii, nii väga. :(
80.  Mul on 2 kirurgilist armi. Üks on vasaku jala peal, teine selja peal.
81.  Mul just tekkis paranoiline tunne, et keegi saab kõik need faktid mu kohta teada ja kasutab seda kuidagi kurjasti ära. Ma olen lootusetu....
82.  Ma olen liiga laisk.
83.  Ma olen kogenud sellist olukorda, kus tahaks aja seisma jätta...
84.  Ma kardan surma.
85.  Ma ei joo õlut. See on väga rõveda maitsega minu jaoks.
86.  Ma olen sündinud Haapsalus ja siin kogu oma elu elanud.
87.  Kui ma väike olin ma tahtsin saada tänava koristajaks...:D:D:D
88.  Minu meelest mu vanaema on maailma parim kokk!
89.  Ma sooviks teha silmaoperatsiooni, et ei peaks enam prille kandma, aga ma olen liiga suur muretseja ja liiga pussy, et seda tõesti teha.
90.  Mulle meeldib sõrmi vedelasse küünlavahasse panna... lapsest peale meeldinud :D
91.  Ma pole kunagi matustel käinud.
92.  Ma sooviks elada palkmajas.
93.  Mulle meeldib tundmatustes kohtades jalutamas käia.
94.  Ma olen ristitud.
95.  Ma olen lennukiga lennanud, aga ma ei mäleta seda, sest ma olin liiga väike ( 6. kuune)
96.  Ma pole kunagi kanepit ega mingit muud narkootikumi proovinud.
97.  Ma pole mitte kunagi trahvi saanud.
98.  Mul on liiga palju kõrvarõngaid 1 tsiki kohta :D
99.  Mul on liiga vähe vabadust...:(
100.  Ma ei uskunud, et ma SADA fakti kokku saan.

OJUEEEEEEEEE:D
Musikallipai :D

No comments:

Post a Comment