Tuesday, July 3, 2012

50 on piisavalt..

Tere-Terekest!
Et siis olen jälle siin ja värk on siuke, et kes selle postituse lõpuni suudab lugeda see on my hero!

1.  Ma kardan konni, üle sildade minemist, suuri kutsusid ja natukene pimedus. Aa.. Ja vaime kadan ka!
2.  Ma soovin, et ma oleks sündinud keskaega. Olenemata sellest, et hügieen tollal ajal andis soovida.
3.  Mul on loll komme võtta käsime sada tegevust korraga ja siis ma ei suuda mitte ühelegi neist keskenduda... Hea näide on hetkelised tegevust... Käsil on blogi täitmine... msnis jutu rääkimine, mp3 plaadi jaoks lugude valimine ja nende kõrvetamine ja  facebook... (olen alles kolmanda fakti juures ja aega on möödunud tonnides:D )
4.  Mulle meeldivad pruunid silmad.
5.  Ma fännan meikimist. Ükskõik kas teen seda endale või teistele... See on lõbus ja minujaoks on see hobi.
6.  Mu silmad vist vahetavad värvi vastavalt tujule...:D Ma ise seda ei tea... Aga loodetavasti nii ta on:D
7.  Ma ei raiska kunagi kogu oma raha ära. Jätan alati midagi alles...
8.  Mulle meeldib joonistada.
9.  Mu lemmiklill on Piibeleht.
10.  Mu lemmikbänd on Linkin Park.
11.  Mul on elu jooksul ainult kaks tõsist suhet olnud. Üks kestis 2 aastat ja 2 kuud teine kestab ikka veel... juba on 5 aastat ja 9 kuud ( 20. juuli saab 10 kuud)
12.  Ma tahan reisida väga paljudesse kohtadesse aga Pariis, Disney Land, Las Vegas ja New York on eelisjärjekorras. Ja Iirimaa!
13.  Mu ülemised ja alumised esihambad ei puudu kokku:D Nii et kui ma midagi hammustan on see tõeline katsumus. XD
14.  Mu jalanumber on 33 :D
15.  Ma sain oma nime mingisuguse filmi/seebika tegelease järgi. Tänks emme onju... -.- Sa oled väga originaalne...
16.  Ma armastan laulda.
17.  Mul on 2 lemmikraamatut ja ühte neis ma pole siiamaani lõpuni lugenud...
18.  Mul pole kunagi Tuulerõugeid olnud.
19.  Ma usun, et ma suudaks kuid elada ainult Ketšupi pealt.
20.  Mulle meeldib kui pikk päev on kui ärgata väga vara, aga ma ei suuda üles tõusta, et seda nautida.
21.  Ma armastan olla suvise vihmasaju sees. Sügise ja kevade omad on ka head, aga siis mul hakkab tavaliselt liiga külm.
22.  Ma ei söö martsipani.
23.  Mina ja mu väike sugulane (Dash) sööme Hesburgerit kihiti. See tundub teistele imelik :D
24.  Ma olen esinenud (laulnud) Estonia Talveaias. (Mult küsiti isegi autogrammi :D)
25.  Mul on liiga palju laulusõnu peas... Vahel ehmun selle peale...
26.  Kui ma olin kahe või kolme aastane, ma hammustasin ühel sugulasel põsest nii hullult, et tal jäi sinna arm.
27.  Ma sain koolis oma esimese halva hinde (selleks oli 4) kolmandas klassis. Optimisti ja pessimisti pala ettelugemise eest.
28.  Mul on lugemisraskusi siiamaani. Ehk siis mul on pisike kalduvust Düsleksia pihta.
29.  Ma pole mitte kunagi söönud sushit, aga see on üks mu unistustest.
30.  Ma olen käinud muusikakoolis klaverit õppimas, aga ma jätsin pooleli. Käisin seal umbes 1,5 aastat. Nüüd kahetsen seda täiega.
31.  Ma ei käitu oma vanusele vastavalt.
32.  Ma sooviks õppida psühholoogiat.
33.  Mulle meeldib inimesi naerma ajada.
34.  Ma oskan kolme keelt. (eesti, vene ja inglise)
35.  Saksofon on minu meelest kõige seksikam pill. Teisel kohal on vist elektri kitarr.
36.  Ma sooviks osata prantsuse keelt.
37.  Ma nägin oma isa viimas korda kui ma olin 3. aastane.
38.  Ma võin vaadata "Sõpru" aka F.R.I.E.N.D.S seriaali otsast lõpuni miljoneid kordi ja see ajaks mind iga kord naerma.
39.  Mulle meeldib osta kontoritarbeid... :D Nüüd kus enam koolis ei käi pole mul nende asjade järgi suur vajadust... see on väga kurb.
40.  Mul läheb süda pahaks kui ma sõidan mõne transpordivahendiga, Kõige hullem on muidu linna vahel mõne asjaga sõita...
41.  Ma sooviks osata kitarri mängida.
42.  Minu meelest inimese kõige koledam kehaosa on varbad...:D
43.  Ma kardan üksindust.
44.  Ma armastan suve!!!
45.  Ma olen kohvisõltlane!!! Jooks seda päevad ja ööd läbi... See vist ei ole hea :D
46.  Ma näen noorem välja kui ma tegelikult olen.
47.  Ma muretsen liiga palju.
48.  Ma olen väga sarkastiline ja vahel liiga terava ütlemisega.
49.  Mulle meeldib tikkida, kududa ja vahel heegeldada.
50.  Mulle ei meeldi sõnumeid trükkida. Ma parema meelde helistan.

Okei tänaseks aitab vast...XD ma ei viitsi lihtsalt rohkem...:D
Aaa... õigus... MUSIKALLIPAI!!!!!! :*

No comments:

Post a Comment